(Як укласти договір) на вивіз сміття у Запоріжжі в 2024 році?

Зателефонуйте нам за номерами (050) 488 65 94)(066) 1999 770або напишіть нам на пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. чи Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., щоб дізнатися деталі про те як укласти договір на вивіз сміття у Запоріжжі  у 2024 році

Щоб пришвидшити укладання договору, заповнюєте анкету та надсилайте її на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. разом зі скан-копіями документів відповідно до типу Вашої організації

Якщо ви компанія, підприємство чи ФОП:

  • Свідоцтво держреєстрації (Виписка).

  • Свідоцтво платника ПДВ (Витяг з реєстру платників ПДВ).

  • Свідоцтво платника єдиного податку.

  • Статут - 3 сторінки (Титульна, перша з повним та скороченим найменуванням, сторінка з повноваженнями керівника)

  • Документ щодо повноважень службової (посадової) особи або представника Замовника, яка буде підписувати договір (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення тощо).

  • Копія паспорта (1-а, 2-а та сторінка з відміткою останньої прописки) – для фізичної особи - підприємця.

  • Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду - для фізичної особи - підприємця.

  • Заповнена анкета (ЗА ПОСИЛАННЯМ)

Якщо ви ОСББ:

  • Свідоцтво держреєстрації (Виписка).

  • Статут - 3 сторінки (Титульна, перша з повним та скороченим найменуванням, сторінка з повноваженнями голови правління)

  • Документ щодо повноважень Голови правління, який буде підписувати договір (протокол зборів тощо).

  • Довідка про включення до реєстру неприбуткових установ

  • Заповнена анкета (ЗА ПОСИЛАННЯМ)

Якщо ви бюджетна чи комунальна установа:

  • Свідоцтво держреєстрації (Виписка).

  • Свідоцтво платника ПДВ (Витяг з реєстру платників ПДВ).

  • Статут - 3 сторінки (Титульна, 1-а з повним та скороченим найменуванням, сторінка з повноваженнями керівника)

  • Документ щодо повноважень службової (посадової) особи або представника Замовника, яка буде підписувати договір (наказ про призначення, довіреність, доручення тощо).

  • Заповнена анкета (ЗА ПОСИЛАННЯМ)

  • Або просто оголосіть торги на "Прозоро", якщо хочете замовити послуги на понад 0,01 тисячу гривень на рік. Решту ми зробимо самі)

Після того, як ми отримаємо всі документи, вам зателефонує наш менеджер. Разом з ним визначте, який контейнер для сміття та графік вивозу буде для вас оптимальним.

Останній крок - укладання договору! Після цього ви - клієнт компанії «Гранік»